Blue Sky




I'm Aimi . 14 years old . Thanks coming :) Leave a word .




Older Post | Newer Post
Hati Berkata .....
Friday, May 31, 2013 | 11:58 AM | 0COMMENTS




Assalamualaikum :) Sekian lama tak update , sekarang nak update :) Again ! About my lovely crush ! Dia baik , dia ohsem ! Saya suka saya suka :) Aku agak simpati juga dengan kawan aku ni . Dia laa op's , I mean DEPA :) Depa tu asyik gaduh ang gaduh . Fighting and fighting . Dalam hidup ni mesti ada kepercayaan dear . Kalau dua- dua  tak mau percaya berlaku lah HD :) wah . pandai aku bertaip ya :) Seminggu sudah masa berlalu . Kertas kerja cikgu bagi masih suci , putih dan murni :)
Masa cuti masa berehat . Dan yang paling OHSEM ! aku tak bawak balik buku HOMEWORK pon . Kat rumah hanya ada MUKABUKU , BUKU tadak * buat muka super comel * Oh . Malas gilaa ! Homework hanya di fikiran tangan ke lain . BOSAN ! Dear Crush , I'm Really Miss U Damn Much ! Makin lama cuti makin bergunung kerinduan . Sama jugaklah dengan kawan aku sorang ni . Nama dia ' HIFDZUR ' * big claps :) Kerinduan terhadap BFF dia :) BFF sangad ! Derr ! Masa menunjukkan 2.57 AM tapi mataku masih segar bugar ^_*  Bosan dan terus Bosan !  kakak aku on the way nak balik * Saja buat syok ! Okay . Sudah cukup cukup sudah . Cukup sampai disini saja ^_^ Assalamualaikum :)