Blue Sky




I'm Aimi . 14 years old . Thanks coming :) Leave a word .




Older Post | Newer Post
Miss them :'(
Thursday, December 20, 2012 | 6:32 AM | 0COMMENTS


Assalamualaikum . Kembali berupdate . Okey . Sepanjang cuti sekolah memang tak pergi mana pon . Aku rindu kawan-2 aku . Rindu nak sembang-2 ngan depa , nak korek-2 rahsia depa , nak usha orang ngan depa lah macam-2 lagi . Depa baik , selalu tolong aku . Aww -.- Aku nak jumpa depa ! Mohon dapat dok satu dorm ngan depa tahun depan . Buka sekolah ni , start lah bising-2 dalam kelas , hingaq tak tentu hala lah kami . Nasib baik kami tak kena ubah kelas . Syukur Ya Allah ! Buka sekolah ni banyak cerita baru . Suka-2 . Kami dah tua lah tahun depan . Tapu bersyukur sebab dapat benyawa lagi sampai hari ni . SMKAS I'll come on 31st ni :) Mengadap lah sekolah terindah tu :) Ya sangat kan . 

Oh ya lupa , aritu best aku outing gi CP . Best ! Gempak ohh ! I likee ! Aku berdoa agar dapat jumpa depa depa lagi . Yang tu dengan kawan sek0lah rendah . Walaupun dah dekat setahun kami berpisah sekolah , tapi its okay . Kami buddyz takkan terpisah :) Boleh teqa tuh ? haha  


Okay now I'm sending my hug :) Hope u guys got it . 


Thats all thanks you ! *muah setempek :)