Blue Sky




I'm Aimi . 14 years old . Thanks coming :) Leave a word .




Older Post | Newer Post
Segmen - 5 blog paling diminati 2011 By Nizam Ijam
Monday, December 26, 2011 | 9:21 AM | 9COMMENTS


Salam :) Okeyh , acctually tadi tengah blogwalking , then tergamam sebentar tengok ada Segmen macam ni . Mudah sangat :) 

Ok , aku kagum gilerr dengan budak-budak blogger zaman sekarang ni . Biasalah teknologi dah moden . Setakat yang aku tau sekarang budak darjah 3 dah pandai blogger . Wooo gilerr dahsyat :) . Blog pon cantik juga :) Dari tak pandai blogger pon dah jadi 'KAKI BLOGGER' coz kan banyak blogger yang buat tutorial then berusaha untuk cari duit dengan buat tempahan & banyak lagi lah . Bagus lah kalau ada Usaha mcam gini :)

Tadi Blogwalking jumpa lah blog Nizam Ijam ni . Terlintas pula nak join segmen ni . Okeyh aku start blogger from year 4 lagi then aku biar je coz satu benda hapaa pon tak tau . Aku rajin jenjalan ang follow je blog . Then ikut lah tutorial orang buat . Then tahun ni dah la pandai2 design tapi tak cantik & cunss tera mana pon . Tahun ni ada lah bapa blog yang menarik perhatian aku . Semua post dia aku baca dari mula dia berblogger . Mari sini aku share . 


     ~ Blog ni memang gempak lar . Tutorial dia betul2 berguna dan mudah ja nak fahami . Semua post dia aku dah baca from 1st time dia blogger dan liku2 kehidupan dia ( Wahh ayat tak leh blah) Tak tipu !! Blog dia pon pernah masuk majalah :) Blog yang Gempak cunss & COOOOOOLLL !!


     ~ Cik Epal !!! Masuk2 tengok header pon dah tau dah BEST ! Semua entry dia semua best2 ! GEMPAKKKSSSS la dia .


     ~ Kemetot Chomel memang chumiillll pon ! Blog dia cantik !! Freebies dia banyak dan cantik pulak :) Semuanya cantik :D


     ~ Ni Blog paling berguna dan cool lah :D Tutorial dia bagus2 ! Bagus gak digunakan untuk orang baru belajar blogger or yang tak bapa tau pasal web lah . Banyak juga freebies yang cute ^_^ 


     ~ Gadis blogger creativ ni :D Masuk blog dia pon dah terpacak doodle muslimah yang cunss kan ? Doodle dia cantik2 dan dia pon ada bagi TIPS & TUTORIAL doodle . Rajin2 ikut lew 

Tarikh tutup 31 Disember ni . Tunggu lagi ka . Thanks & Papai ^_^ ( senyum sambil buat muka chomel ) 

Tag ---> Hanis :) & all yang read