Blue Sky




I'm Aimi . 14 years old . Thanks coming :) Leave a word .




Older Post | Newer Post
Keramat sudah
Tuesday, December 27, 2011 | 10:01 PM | 12COMMENTS


Okeyh ! Ini lah masa yang dinanti - nanti kan oleh semua peserta GA saya k ! Firstly Thanks coz join :) Ada beberapa peserta saya batalkan . Thanks jugak tak banyak songeh ngan saya :) Love you all <3

Okeyh Tempat ketiga yang akan mendapat :

1 Shawl and 1 Pearl brooch from Scarfsweethoney
Jatuh kepada 
 ~
~
~



Tempat kedua yang akan mendapat : 

1x Short skirt by JCS and 1x Lens from HealthyBeauty

Jatuh kepada 

~
~




Pemenang tempat pertama akan dapat  :   

1x Satin shawl & Inner bawal also from JCS & Topup RM 10 from HealthyBeauty

Jatuh kepada , siapa bertuah ? Random jap ! Muahehe

Nak tau ? 

~Tengtengteng ~


Hoo , Sapa ? Jap nak cari tengok :P


Wah bertuah sungguh ! 


Okeyh now ~ The lucky number 

Ada 2 orang sahaja yang akan bertuah 

~Lucky pertama ~
Dapat ---> 1 Shawl and 1 Pearl brooch from Scarfsweethoney

Siapa ni ? Check cepat :) 

 ~ Lucky Kedua ~
Dapat ----> Contact Lens From NifshaFashion House


Haaa check kaishhh ! 

Okeyh ! Dah tau pemenang kan ? Tahniah lah all ! Saya yang buat pon tak dapat apa tapi tak kisah demi peserta . 

Now , semua pemenag tolong PM saya kat Sini dalam masa terdekat , tarikh last tuntut on 6th Januari k .  

Nama Penuh :
Alamat : 
Nombor telefon :
Hadiah apa :
Nombor random : 


Itu saja :) tata papai !