Blue Sky




I'm Aimi . 14 years old . Thanks coming :) Leave a word .




Older Post | Newer Post
Boy cepat terasa
Tuesday, December 20, 2011 | 6:51 AM | 0COMMENTS



Hyep . Ini cerita pasay seorang lelaki dengan girl dia ni . Ni ada sorang budak lelaki ni ada la awek baru . Awek dia from KELANTAN beb ! Gempak kot . Aku tak kata aku tak suka kat awek dia & aku tak kisah dia nak couple dengan sapa pon . Awek dia cun pa . Sapa kata tak cun ?  

Cerita dia mula kot sini ~ Aku memang tengah HOT ngan perangai dia . Dapat AWEK baru yang lama lupa ( maksud aku kawan lah )  Awek dia memang cunss dan diminati ramai . Siap ada Fanpages lagi tapi aku tak like pon sebab aku tak kenai dia sapa dan aku tak mau kenai OKAYSSSSS ?!

Aku pun jenjalan pages orang . Then 5 minit kemudian aku update status yang berdering " Nak cari awek , carilah yang tutup aurat . Sejuk mata O.o ♥ "  Aku pun copy ja . Pastu ada jugak yang terasa . Yang aku pelik , lelaki yang terasa , kalau girls tak kata lah pulak . Then aku baru ingat yang awek dia tu . Nak bela awek dia kot . Tuptup naik pulak kat chat berdering macam lain pula "klu ang x ska kat awek aq....ang anggap ang x ska aq gak noh " Tak pepenah aku mendegar orang suruh benci diri dia . Fannieeee

Dia nak ajak aku fight . Fight biasa ja tu . Kalau dia nak sangat mai lah . Sapa kisah ? Sombong semacam . Aku suruh mai jumpa aku pun dok buat segan . Kalau suruh aku mai , 1 minit aku p . Nak fight cara mana tah mamat ni ? Aku katokk kepala sekali diam kot . Hang dok makan duit aku selama ni jangan ingat senang-II aku boleyh halal kan ? Derrr ! Menyesal aku kenal hang lah .

# Sapa suruh terasa kan dah malu . Malumalumalu :P