Blue Sky




I'm Aimi . 14 years old . Thanks coming :) Leave a word .




Older Post | Newer Post
Tak tersenyum lah aku :(
Friday, November 25, 2011 | 8:56 AM | 0COMMENTS

Hye . Thank you sebab baca entry aku ni . I can't smile this night . The same question he ask me . Urghh .
Dia pon macam nak mecej tak mau mecej ja . Tadi aku ada mecej ngan kawan aku . Biasalah merapu ja kerja aku sampai aku lupa nak balas mecej dia . Dah aku balas dia pula tak mau balas . Sabar jea lha . Walaupun macam mana pun , aku cuba guna tactic aku , senyum jea . Tak boleh lah sayang . Cuba lagi , tak boleh .
Cuba ... cuba ... cuba ! Hurm yalah , tactic aku dah jadi . I'm forgive you . Iloveyoumoressayangggg !!