Blue Sky




I'm Aimi . 14 years old . Thanks coming :) Leave a word .




Older Post | Newer Post
Bosan lha ~
Sunday, November 27, 2011 | 6:52 PM | 0COMMENTS


Hye , Good morning . Cehhh ,aku hari neyh bangun awal lorh . Selalu kol 12 baru nak jaga . Semalam pon aku tidur agak lambat lah juga . Sakit kepalah . Okeyh kalau cuti jea mesti boring kan ? Kenapa ? Yalah , bukan gi mana pon . Just duduk rumah tengok skrin ni , mecej & tengok tv . Tak bosan gitu ? Urghh 

Selain tuh aku dengan adik aku , kami macam biasa lah Karaoke sini sana , serupa orang gila pon adew . Hahakss . Berupdate juga aku blog neyh kan . Kadang - kadang seronok juga cuti . Tapi tu lah lepas cuti ni aku tak leh jumpa dah kengkawan aku . I really misss diorang . Diorang baik , paham aku dan tahan ngan karenah aku . Aku untung sangat dapat jumpa kawan aku .

Tapi dalam baik - baik juga mesti ada yang buruk juga . Yurp , memang ada pon . Budak tu minta maaf kat aku bagai haritu , buad balik perangai dia tu . Gegeh la . Kononnya nak bagi orang lelaki suka dia . Kengkawan baik aku pun tak suka dia juga . Ingat dia CUNSSS sangat ? Menyampah aku ~  
Sorang lagi minah ni , kawan agak baik lha ngan aku juga , aku memang kawan baik ngan dia , tapi tu lah perasan ja lebih . Kalau ada orang lelaki minta no phone dia ka , kata suka kat dia ka uraghhh tengok lah perangai dia ! ~ Benci betoi . Memang kenyataan ni , kengkawan aku pon kata cam tu .


Sudah lah . Nak berOnline lak ni . Bubye mu lovely STALKERR !!