Blue Sky




I'm Aimi . 14 years old . Thanks coming :) Leave a word .




Older Post | Newer Post
Homwerk !
Thursday, September 1, 2011 | 9:19 AM | 0COMMENTS
My Godd ! Homework banyak lagi tak siap . Ahad neh dah nak buka sekolah ! aduihh , Hari-hari ada orang bertandang umah aku , memang takdan la dok layan . Malam pon sama mesti ada orang datang. Takkan nak perap dalam bilik kowt tak manis gitu ? huhu


Macam mana mao buad neh ? Esok 2syen pastu balik ada sepupu sepapat nak datang rumah pulak . Ahad school dah . Aiyoo ! Pening mao pikir neyh .


Karangan BM baru siap 3 tinggal lagi 3 . Math siap dah . Sains belom . Waaaa ! still banyak lagi .
( buat senarai pulak )
Tadi aku pergi 7E . Topup sebab mood baek sikit . Tapi hari ni langsun dye tak text aku pown . Mana p cayunkk aku neyh ? Arhh !! Bosan Larh Kalao gitu ! Tapi memang takdan nak text langsung .
Hari neyh ada Open house at Umah aku . I'm sorry sangad tak boleyh panggil kawan kawan aku cause kedit takde nak text . Ramai sungguh xpesially kawan abang2 aku tuh . Perh penuh rumah but still Best !!
GEMPAKK !!

HUh lari tajuk plak ! Takpala aku nak buad kerja sekolah plak ! Busy ! Don't disturb me or i'm kill you !!