Blue Sky




I'm Aimi . 14 years old . Thanks coming :) Leave a word .




Older Post | Newer Post
Fight Malam Raya !
Wednesday, August 31, 2011 | 11:18 AM | 0COMMENTS
Stalker !
Mau dengar storey saya ? X yah dengar baca ja .
Stalker !! Malam raya aku fight dengan dye lorh !
sedih T_T
Wanna cry mahh !
Dye call aku agak dalam kol 1.30 lebih . Borak punya borak ,
Timbul satu persoalan , acheh soalan  apa ? Adela
so tanya pasay gambar , Oke lg .
Pastu ada ka patut tah tanya soalan yang tahpapa  neh . So , aku notice dye banyak kali jugak .
Dye still wat taktao , Aku letak tanda marah .
Dye call aku ignore ja !
Aku rasa kesian so, aku angkat ja . Dye cakap apa semua aku lawan .
Kesah sangat ?
Geram punya pasal dah tak ingat dah papa , mai hentam ikut sedap hati ja .
Itulah , aku dah kata sebelum couple lagi kan aku sensetive about that .
So don't ask me like that !!!
Marah , merajuk , mengata semua ada , !
Sebelum tidur tu bila aku ingat balik nangis aku .
Series betoy . Aku ? Kalao marah kat Orang atau orang marah aku mesti nangis tao .
Cuma tak mau tunjuk ja . Senyap senyap ja ! >shhh <
sedeyh orr . Saket haty neh - saba je larh -
Merayu tak ma mao sungguh . Cian cayunkk !
....mengedik dah....
Hari neyh raya ke-2
Aku tunggu dari pagi Bila cayunk aku neyh nak mecej atau dye dah tak mao mecej lagi .
Up to him lah ..
so tunggu  dengan marah mecej jugak..
Minta maaf la apa la , eshh ..
aku just reply NO !!! 'SORRY '
last tu dye pujuk punya pujuk aku pon maaf lah dye sebab raya raya neh tak elok berdendam kan  ? Tp 2 lah aku mula mula ada janji ngan kawan aku nak out pastu malas arhh
ada sedara mara nak mai rumah esok .
Yeah
k , Entry penoh dah ! tata